Huhtasuon terveysasemalla testattu puheluvalikko käyttöön 1.3. alkaen Jyväskylän terveysasemien puhelinpalveluihin

Asiakas voi puhelimessa numerovalinnalla rajata, mitä asiaa puhelu koskee.

Puheluvalikko on ollut käytössä Huhtasuon terveysasemalla joulukuusta 2018 lähtien. Sekä asiakkaat että henkilökunta ovat olleet tyytyväisiä puheluvalikkoon.
– Asiakkaat ovat toivoneet valikkoa, jolla voisi soittaessaan osoittaa oman asiansa kiireellisyyden tai kiireettömyyden. Kiireelliset asiat nousevat ensin vastattaviksi, vaikka puheluja tulisi paljon, kertoo osastonhoitaja Satu Kasari Huhtasuon terveysasemalta.
– Ja kun kiireelliset puhelut saadaan hoidettua ensin, ei aamupäivän päivystysajat jää käyttämättä, osastonhoitaja Satu Kasari jatkaa.

Lue koko tiedote Jyväskylän kaupungin sivuilta